قلعه نویی : من هنوز هیچ کسی را انتخاب نکردم
تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, | 15:48 | نویسنده : babak

دو روز قبل خبری عجیب رسانه های ایران را فرا گرفت . اولین حکم های مشاوران قلعه نویی در استقلال با یک اتفاق عجیب همراه شد . منصور عظیمی ، یکی از همراهان همیشگی قلعه نویی در دو سال گذشته به عنوان مشاور فنی قلعه نویی حکم گرفت !
در این خبر دو نکته عجیب وجود داشت :
۱ – عظیمی تا پیش از این خبر تجربه فعالیت در حوزه فنی فوتبال را نداشته
۲ – چرا قلعه نویی بیش از هر انتخابی ابتدا مشاوران فنی اش را انتخاب کرد ؟
پاسخ این دو نکته را قلعه نویی البته با یک جمله داد : « من به کسی حکم نداده ام و اصلا هم نمی توانم حکم بدهم ! مگر من مدیرعامل هستم ! » . از او پرسیده شد که خبر انتصاب عظیمی به عنوان مشاور فنی در بیشتر روزنامه های دیروز و سایت های خبری منتشر شد اما سرمربی جدید استقلال تاکید کرد : « من هنوز هیچ کسی را انتخاب نکردم . »
در این میان چه اتفاقی رخ داده است که چنین خبر غیررسمی و کذبی منتشر شده است ! در یک جستجو و بررسی سریع مشخص می شود که برای اولین بار سایت منتسب به برادر یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدام به انتشار این خبر کرده است .
شنیده می شود که یکی از مسئولان باشگاه استقلال که به شدت نگران جایگاه خود در فصل نقل و انتقالات است از حضور عظیمی در اطراف قلعه نویی احساس خطر می کند ! به همین خاطر در نظر دارد که هر چه سریعتر برای این فرد یک پست تازه و غیرتخصصی بتراشد تا اتفاقی در حوزه نقل و انتقالات رخ ندهد ! شیطنت های نامحسوس در باشگاه استقلال آغاز شده و امیرقلعه نویی بیشتر از هر شخص دیگری در تیررس است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین